.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بالاخره مدارس حضوری است یا مجازی؟
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران درباره بازگشایی مدارس استان توضیحاتی داد.

به گزارش شمال نیوز، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: سال تحصیلی جدید در مهرماه امسال در فضای مجازی و الکترونیکی آغاز خواهد شد و دانش آموزان از طریق شبکه شاد مباحث درسی، آموزشی و تربیتی خود را فرا خواهند گرفت.

او افزود: مدارس کم جمعیت روستایی و عشایری با کمتر از ۱۵دانش آموز ،سال تحصیلی را از امروز حضوری و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی آغاز می‌کنند.

سعدی پور گفت:این دانش آموزان درس‌ها و آموزش‌های خود را در حوزه پرورشی و آموزشی از طریق حضور در مدرسه با رویکرد اقتضایی که به مدیران در شورای مدرسه تفویض اختیار شده فرا خواهند گرفت.

او اقناع سازی جامعه و خانواده را از دیگر الزامات بازگشایی مدارس پرجمعیت دانست و افزود: مدارس پرجمعیت استان هم با اطمینان از سلامت دانش‌آموزان و رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ظرفیت حضوری ، غیر حضوری، تلفیقی و ترکیبی، بازگشایی خواهند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه واکسیناسیون فرهنگیان تقریبا به پایان رسیده است، گفت: دانش آموزان پایه‌های یازدهم و دوازدهم تحصیلی استان هم روز‌های آینده در مقابل بیماری منحوس کرونا واکسینه می‌شوند.

سعدی پور افزود: بنا داریم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مدارس را تدریجی، با آرامش، ایمنی و سلامت از آبان ماه بازگشایی کنیم.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.